Marknadsföreningen Gävleborg MiX | Varumärkesambassadörer eller Marodörer
3146
post-template-default,single,single-post,postid-3146,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,show_loading_animation,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Varumärkesambassadörer eller Marodörer

Varumärkesambassadörer eller Marodörer

Odlar ni varumärkesambassadörer eller marodörer?

Allt varumärkesarbete är förlorat om vi inte lever våra varumärken. Vad står vi för, och hur kan vi bli tydligare? Hur kickar man igång att odla en kultur som ligger i linje med vårt varumärke?

Mia ger på ett enkelt och inspirerande sätt verktyg och insikter om hur vi enkelt kan arbeta med varumärket internt för att få full effekt externt.

Om Mia

Mia Liljeberg brinner för att hjälpa företag och organisationer att med små, små justeringar få stora resultat – driva förändring med medarbetarna i fokus. Ingenjör I grunden som bott och arbetat I 11 länder I 5 världsdelar, sadlade om för att studera kognition och ledarskap. Hon delar med sig av framgångsfaktorer I att leda människor oavsett kulturell bakgrund. Hur får man ett budskap att bli förstått och ihågkommet? Hur får vi samsyn och medskapande? När hon inte står på scen hjälper hon företag att odla kultur och kalibrera om sig för morgondagen och ta tillvara på den inneboende potentialen I verksamheten. Drivit förändringsarbeten sedan 2002 och har gedigen erfarenhet som används I såväl stora som små företag oavsett bransch.

Varmt välkomna!

TID & PLATS:
Fredagen den 29:e september, kl 07.15 – 09.00, Clarion Hotel Winn

PRAKTISKT:
Föreläsningen och frukostbuffén är kostnadsfri för dig som är medlem i MIX. Om du anmält dig men inte kommer utan att meddela förhinder senast kl 12:00 dagen innan föreläsningen debiteras du 295 kr. Gäster är varmt välkomna och de betalar 295 kr.

ANMÄLAN:
Senast den 23:e augusti, anmälan via länk: https://simplesignup.se/event/101680